sobota, 5 września 2015

Orbit Kingdom Doll - Bad Girl :)

Zniknęłam na parę miesięcy, przepraszam. Zajęły mnie mocno inne sprawy i lalki zeszły na dalszy plan. Ale zawsze były, są i będą :) Nie przestałam śledzić tego co się dzieje, wiec efektem jest kolejna nowa lalka od uwielbianej przeze mnie firmy Kingdom Doll.

Od kiedy pierwszy raz ja zobaczyłam to pomyślałam, że tym razem Kingdom Doll oferuje nam naprawdę niegrzeczną dziewczynkę. To nie jest taka klasyczna piękność i dama jak wszystkie poprzednie. Ta panna jest naprawdę ostra. I choć KD próbował złagodzić jej wizerunek dając klasyczną fryzurę divy to ja oczywiście musiałam tu coś zmienić i znaleźć jej perukę dopasowaną do mojej wizji.
Poniżej Orbit na zdjęciach w oryginalnym ubraniu (kocham tę kurteczkę) i peruce od Monique, którą ostrzygłam i przerobiłam na własne potrzeby.
To pierwszy wizerunek Orbit. Ale z pewnością nie ostatni na tym blogu :)










8 komentarzy:

  1. Gratuluję CI kolejnej cudnej Kingdom'ki jest fascynująco piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieziemsko piękna! Gratuluję i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I really like your outfits. Fabulous pics. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma dziewczyna pazura jak się patrzy :D lubię takie co mają coś do powiedzenia!!! Gratuluję! bo jest obłędna ... zresztą tak naprawdę dzięki Tobie! dobrze wiedziałaś jak ją "podrasować" że się tak oględnie wyrażę ...

    OdpowiedzUsuń
  5. She looks great with the hair and outfit, very trendy, I like it very much.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie zaintrygował jeansowy dół -
    zarówno spodnie jak i buty - obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ta lalka ma ciało... Ubierałabym ją tylko w stroje przezroczyste niczym pajęczyna! Wspaniała...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Tobie zazdroszczę takiej modelki - zjawiskowa :-)

    OdpowiedzUsuń