niedziela, 23 marca 2014

Mattel Barbie Secret Spells Kayla

Dziś chcę pokazać Secret Spells Kayla. Ta lalka zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia - gdy leżała na rozłożonej na gołej ziemi gazecie na pchlim targu, w towarzystwie różnych dziwnych przedmiotów rodem ze śmietnika. Kosztowała całe 5 zł i nawet nie odważyłam się targować, bo byłam zbyt zdumiona i oszołomiona jaki to skarb mi się trafił :-) Co ciekawe była w doskonałym stanie - czyściutka, z idealnymi włosami, tyle że golutka.
Już sobie obiecałam, ze jeszcze nieraz sfotografuję ją lepiej i piękniej, ale na razie tylko to, co poniżej:








17 komentarzy:

  1. Nie umiem Ci nawet opisać jak bardzo podoba mi się ta panna! W tej stylizacji wygląda wprost obłędnie! Cudo za 5 zł?! Niemożliwe...a jednak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuda się zdarzają, tylko czasem trzeba długo ich wypatrywać :-)

      Usuń
  2. Uwielbiam ją. To jedna z moich ulubionych lalek w kolekcji !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja sie łapie na tym ze rozpoznaję formy z której wykonano buzki , i mam taka ale ciemniejszą i bardzo lubię
    ale Twoja jest zachwycająca .Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ten mold, który nazywa się Kayla. To mój najulubieńszy z barbiowych :-)

      Usuń
  4. Miałaś ogromne szczęście, ale widać musiało tak być. Może to lalka miała szczęście że trafiła na Ciebie. Śliczna, ubrałaś ją cudnie. Rudowłose idealnie pasują do zieleni. Zdjęcia sama przyjemność oglądania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Heleno. Tak myślę, że lalka miała szczęście, ze trafiła do mnie - bo u mnie ma dożywocie i dobre traktowanie, a jakby trafiła w jakieś psotne dziecięce łapki to rożnie by to mogło wyglądać :-)

      Usuń
  5. Es muy hermosa, disfrutala mucho.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piekna lalka. Też jestem jej wielbicielem:) Wspaniała okazja Ci się trafiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Zajrzałam do Ciebie i jestem pod wielkim wrażeniem jak fotografujesz Barbie, które są statyczne i słabiutko artykułowane. Dajesz im masę dynamizmu - piękne zdjęcia, publikuj częściej :-)

      Usuń
  7. No, to jest dopiero skarb! I to jak pięknie oprawiony! Sama się dziwię, że Ci się trafiła, bo to dość rzadka i cenna lalka!

    OdpowiedzUsuń